Maraton de la canta
Organizacion deus desfís
Qu’avem concebut lo Maraton de la Canta com lo parat de’ns har plaser en cantant amassas. Alavetz n’ei pas question de viéner cantar ua canta e de tornar-se’n tà casa. Los desfís e las cantèras que son aquí tà que tots e posquin avé’n lo son pro.
Qu’atendem las inscripcions deus petits grops au Maraton que siin tan abondosas, augan, com los ans passats.
Taus desfís, que vam har participar tots los cantaires deus petits grops. E que comptam sus vos tà tiéner la jòga.
Tad aquò har, que despartiram tots los cantaires qui averàn participat dab los petits grops en 4 equipas, disem A, B, C, D.
Los/las cantaires,-ras deus vòstes petits grops que seràn en ua d’aqueras equipas e quan arribim aus desfís, qu’aperaram A, o B, o C, o D : qu’averatz la reparticion pro lèu.
Lo sòrt que diserà qui ei au purmèr o au dusau desfís e qui comença.
L’equipa qu ne tròba pas ua canta navèra o qui n’arriba pas a la cantar qu’a perdut, l’auta que va au desfís finau.
Maraton de la canta
Organisation des défis
Nous avons conçu le Maraton de la Canta comme l’occasion de se faire plaisir en chantant ensemble. Alors, il n’est pas question de venir chanter une chanson et de repartir à la maison. Les défis et les cantèras sont là pour que tous, nous puissions en avoir pour notre compte.
Nous attendons que les inscriptions des petits groupes pour le Maraton soient aussi abondantes, cette année, que les années précédentes.
Pour les défis, nous allons faire participer tous les chanteurs des petits groupes. Et nous comptons sur vous pour relever le pari.
Pour cela, nous répartirons tous les chanteurs qui auront participé avec les petits groupes, en quatre équipes, disons, A, B, C, D.
Les chanteurs/chanteuses de vos groupes seront dans une de ces équipes et quand nous arriverons aux défis, nous appellerons A, ou B, ou C, ou D : vous aurez la répartition assez tôt.
Le tirage au sort dira qui est au premier ou au deuxième défi et qui commence.
l’équipe qui ne trouve pas une nouvelle chanson ou qui n’arrive pas à la chanter, a perdu. L’autre va au défi final.